tisdag 17 november 2009

Naughty but nice...


När det är grått och trist måste man hitta på något. Jag fixar mitt med lite skojsiga saker som dessa.
Nu tror man naturligtvis att är chokladpraliner jag tänker på men det är det faktiskt inte.
Det är chokladsmakande läppglans, organiskt såklart och väldigt yummi!

Underbara små praliner i samma storlek som en verklig pralin att ha med sig i handväskan och plocka fram när livet gått i moln.

Pröva sjäv, de finns att köpa hos Systrarnas i Handelshuset i Saltsjöbaden eller beställ dem från Naughty but Nice i England, men det är trevligare att ta en tur till Saltis.


Man öppnar dem i botten och där finns läppglansen.


En sådan här söt liten chokladbox med fyrtal praliner har jag köpt som present till mig själv och jag är så glad över den.


De finns även att köpa som små cup-cakes i härliga saftiga smaker, dock inte i naturlig storlek.

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails