tisdag 18 augusti 2009

Happy raining day!

Deckstolarna ser ut som vilsna jätteinsekter därute i regnet


Tror det har regnat sedan kl 15 idag! Men vad gör det min älskling är här, vi äter en kulinarisk middag, läser böcker, beställer ännu fler böcker på nätet, diskuterar dvs jag avbryter med att diskutera rakt ut i luften medan min älskling försöker att avsluta de sista spännande sidorna i sin bok.

Jag har precis påbörjat en ny bok som en väninna har rekommenderat, en sådan förklarande bok där en psykoterapeut och en journalist reder ut varför det är så svårt att vara människa. Utgångspunkten är anknytningsteorin, låter ju alldeles underbart! Ja, det ligger ingen ironi i det om någon skulle tro det, det här är viktiga saker. Min älskling tittar hellre på försöken i 200m med Usain Bolt efter avslutad bok än disktuterar med mig och jag fattar vinken, återkommer alltså när boken är avklarad.


Jag har också packat upp och glatts en stund åt mitt bling-bling från Blingit.se.
Efter min beställning häromdagen blev jag uppringd av representant från Blingit som förklarade att en plånbok som jag beställt på rea tyärr tagit slut, hon erbjöd mig en valfri ur ordinarie sortimentet till reapris, det är serivice det! Jag bad henne välja en åt mig och denna ursnygga plånka i retrostil från 70´s Up damp ner i brevlådan.
Jag är hur nöjd som helst!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails