fredag 9 januari 2009

Worth waiting for som vi säger i Danmark!

En fin man, en härlig hund …

...Och ett hus, ett hus på stranden
ett stort regn och svarta himlar
och ett hus, ett hus på stranden
under havsörnens vingar...
Eldkvarn , en låt som jag lyssnar på ofta


Vad kan man önska sig mer? Omättlig som jag är säger jag… kanske en bastu också!
Guess what? Den är här! Bastun alltså.
Dagens gladaste överraskning stod den gode Svenning för. I morse klev jag av min cykel med solsken i blick efter en hurtig färd i soligt vinterlandskap. Blev emottagen av Svenning med en rundtur i mitt nya hus.
The Masterpiece…bastun var klar, hurrrreyyy!

Det är konstigt, ena dagen längtar jag ihjäl mig till Lappland, nästa dag svär jag evig trohet till skärgården...hur ska jag ha det? Vet inte men


i dag är jag sååå lycklig!



Första bilden på bastun!


Interiörbild 9 jan 09!




Svenning = Världens bästa danske snickare som byggt hela rasket åt mig!



Ett hus på stranden, Eldkvarn:

http://se.youtube.com/watch?v=ZoPboFS4InM



Fotnot: Det är egentligen två hus numer, bastuhuset hihi!

1 kommentar:

  1. Grattis och ha dig/er en riktigt härlig invigning av bastun.
    Vinterkramar
    //Sanna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails