onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!


Skickar en stor famn värme och kärlek till min familj och alla min kära vänner, tänker på er alla.
Skickar en särkskilt varm kram till Pia på Gotland som jag inte träffat på länge länge känns det som, hoppas du har det bäst i kväll. Det förtjänar du! Saknar dig så!
Skickar också en särskilt varm kram till Sanna! Du har varit så duktig detta året! Du har min fulla benundran. Med allt som du har gått igenom, wow! Solen kommer att hitta dig också . 2009 satsar vi på det!
Love Päivi

2 kommentarer:

  1. Hallo Päjvi o ? han med cigarrerna?? Minnet är inget vidare efter så mycket champis.....Iaf har vi avätit en underbar skaldjursmåltid med hummer, kräftor, krabba, musslor, som min dotter fixat) och avslutar nu med kaffe cavados, grappa (jag) o strega. Många olika viljor, alla vill ha sin grej.....Men här är det högt i tak. Vi kör vidare med ostar o vin och skumpa vid helikopterplattan med fyrverkerierna, sen blir det bad i baljan (censurerade bilder) alternativt havet, beror på formen. Inatt behövs nog en varm mössa. Det blåser som fan.Gott Nytt År till Dig och din älskade!Sonja

    SvaraRadera
  2. Hallouu! (Gotländska) och gott nytt! Njuter av att läsa om hur du har det och vad du gör och att du - och numer ni - mår bra! roligt att läsa om vildsvinen! Visste inget innan! Björn och två Beaglarna Tussie och Pricken är här, snön har äntligen kommit till Gotland och det är vackert! (Och jag är glad att jag har 4WD på bilen! B drar om hela elnätet och sätter in ny elcentral och ja spacklar och slipar. Nyår bara vi för Nena och dom fick kräkisen! Brrr. Idag ska vi se om vi kan trotsa snövägarna här och åka på lunch till Eva Z (Nicaragua) i Garde ca 1 tim söderut mot Ljugarn!
    Trivs sååå här Paivi och saknar endast mina gamla sandhamnvänner! Dom riktiga! Som du! Kom ner snart! Puss och Riktigt Gott nytt år till både dig och Snyggingen med cigarrerna!
    Din vän Pia på Skomakre

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails