tisdag 23 december 2008

Granen står så grön och grann i stugan


Nu det snart julafton!
Jag vill på mitt sätt önska min familj och vänner GOD JUL med några, kankse inte världens roligaste historier!

"Varför är tomten så röd på kinden?"
"Han har fått så många julklappar."

"Vad gör orkestern den 23:e december?"
"De har julstämning."

"Är du klar med julgodiset?"
"Ja, men det tog nästan knäcken på mig!"

"Pratar tomten bättre nu?"
"Nä, det är fortfarande för grötigt."

"Hade du en stressig jul?"
"Ja, den tog musten ur mig."

"Tomten mådde visst inte så bra?"
"Nä, han säckade ihop."

"Var det många som dansade runt granen?"
"Nä, inte en kotte."

"Varför är julen som en dag på jobbet?"
"För att det är du som gör allt jobb, medan det är den feta gubben i kostymen som tar åt sig äran."


Från mig till er
Daddlar och mandlar på er!
PM

1 kommentar:

  1. Jag gillar din gran - den är ett riktigt original! Ha en riktigt GO' julafton.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails