tisdag 9 november 2010

Min parallella värld...


I en värld alldeles intill min faktiska värld finns min magiska fantasivärld! En värld dit jag går ganska ofta, där det  är lite mysktiskt mysigt och rätt gosigt gott, där kan jag gå i mina penséer och drömma.
Där finns alltid en välklippt grön gräsmatta att sitta på under fina dagar och för hundarna att sträcka ut sig på, där finns palmer i röda krukor och i träden där växer färggranna jättefrukter som lyser när det blir mörkt, magiskt och vackert!  
Min fantasivärld är helt enkelt magisk för att den är verklig!
Ingen värld sådan som även om jag mycket väl skulle kunna fantisera ihop, för den är faktiskt verklig! 
Någon har använt sin fantasi och gjort den verklig för alla att uppleva varje dag.
Där var jag i går och vandrade i solskenet och tog bilden ovan, idag upplever jag min första snö för denna vinter.

Ledtråd: Sök er dit där det finns ställen  med vackra namn som Josefina och Junibacken!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails