onsdag 3 november 2010

Allt är inte guld som glimmar!

Efter en underbar lunch i Saltis i dag förälskade jag mig i Edblad
till den milda grad att jag kom hem med en ring på fingret!
Undrar hur jag ska förklara mig för min sambo ikväll?

Skämt åt sido, jag tror inte Lasse har några invändningar, snarare är
han mer åt det uppmuntrande hållet, om det inte kostar allt för
mycket vill säga för då kan man få en menande blick.
Men det är det som det fina med dessa kvalitetssmycken i rostfritt stål
och cubic zirconastenar, de kostar mindre än de ser ut, bara ett par
hundringar, de är hållbara i årtal, de blir inte repiga som guld och
tappar inte "färgen" som vitt guld kan göra.

Just den här ringen har jag köpt hos Systrarna i Handelshuset men den
finns även att beställa på nätet hos Edblad.
På nätsidan finns även fina solitärer, som är min mycket återhållna passion.
Äkta solitärer kan nämligen kosta svidande mycket och man kan bara
bära en i taget och har en så har man en så har man den för livet.
Diamonds are for ever...

Tips till blivande fästpar!
Låt inte en skral kassa hindra förbund. En budgetförlovningsring
till mön från Edblad är inte det sämsta. Även om allt inte är guld
som glimmar behöver det inte betyda att syftet inte är guld värt.

Ja, nu är jag inte sponsrad av Edblad, bara lite tagen av min
kvinnliga svaghet för allt som glittrar.

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails