torsdag 18 mars 2010

Frukost att längta till...

Man kan bli nostalgisk för tidiga öturer med gamla skorvar, ok. Men
det romantiska blir snabbt bister vardag för mig när jag kliver på
Vindöga denna tidiga morgon med magen värkande av hunger. För många
morgonbestyr gav inget utrymme för frukost och det fick jag inte på
Vindöga heller. Det får man ALDRIG, idag fanns inte ens minsta lilla
torra bulle, grr...
Nåväl jag glömmer snabbt, hade i alla fall trevligt sällskap på
färden. Sen kom jag ju på thank God, Systrarna Delselius! Det må
vara lattemammoenas Mecka på Värmdö men jag kan köpa det för när
jag sitter med min utsökta baquette-macka och grönt te à la
champagne et crème, sprakande brasa och café del Mar musik befinner
jag mig i himmelriket.
Bon jour härliga liv.

Glömde visst, det är sjöutsikt också.

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails