torsdag 2 juli 2009

På nya äventyr...

Mina vänner och jag träffas inte så ofta som vi skulle vilja, jobb, geografi och sådant har med tiden byggt in barriärer för hur mycket vi kan träffas.
Vi kommunicerar därför ofta via grupp-email, för att alla ska kunna delta och bli uppdaterade.

Det är jättekul och häromdagen drog jag det hela ett snäpp längre, jag satte upp en vänskapsblogg, Vi på nya äventyr mitt i livet.

Min tanke var att det vore synd om vi inte fortsatte att dela våra tankar, erfarenheter, bilder och händelser med varandra och nu andra på det givande sätt som vi brukar när vi träffas. Vi saknar det allihop så jag bjöd in några av min bästa vänner att delta.

Den här bloggen tränger lite till ned i hudlagren och sätter avtryck på sådant sätt som bara en människa som törs blotta sig själv, öppet och uppriktig, varmt och självsäkert, visa goda och kanske mindre goda sidor med risk för fördömande men utan att be om ursäkt, den talar om var våra tankar finns just nu, vad våra huvuden och hjärtan är fulla av, vad som driver oss och hur vi hanterar vardagen utan att exakt berätta vad middagen bestod av.
Välkommen in och bekanta er med Mysan, Tassel, Sonja och några till!
Klicka på bilden eller länken!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails