fredag 10 juli 2009

Mera SommarSverige

Just idag är det kanske inte många som stannar till vid denna vägvisare, utom jag förstås och man kan ju undra varför jag är ute och irrar omkring på Djurgården som en blöt hund i störtregnet? Kan ju tillägga att min blöta hund undrade säkert också, där hon gick bredvid mig med svansen mellan benen.

Här borde det var fullt med flanörer till och från Grönan! Den enda flanören jag såg var en man i gul gummidräkt med tajt huva och hårt snörd i midjan, rätt kul faktiskt har aldrig sett något liknande, han var som ur en dålig rymdfilm, förmodar att det var hans regnskydd

Det är tur att man har gummistövlar och regnkappa, det är otur att man blir så svampig i fötterna efter en heldag i gummistövlar, det är otur att regnkappan efter att varit blöt i 5 timmar inte längre orkade hålla emot vätan. Tittar man noga kan man se att regnar.

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails