måndag 6 juli 2009

Add some spice to life...

En give-away hårklämma från Nivea.


Vissa saker kan man inte bli annat än glad åt. Det behöver inte vara stora sensationer eller saker som gör att man tappar andan eller förståndet utan bara små enkla saker som ger glädje, något plagg som passar så där underbart bra och som man känner sig fin i eller glada accessoarer.
Här är några av mina små saker som kryddar mitt liv just nu.

Glad design från Rice, här frukostbrickor som kommer från Systranas i Handelshuset i Saltsjöbaden, stans bästa mode och livsstilsbutik med allt det senaste. Där är det förresten stor sommarrea med massor med fynd från 100-600kr/plagg tom 27 juli. Skynda dit och fynda!

Kolla förresten in Rice hemsida, man kan inte annat än bli glad när man ser bilderna och lyssnar på sången!

Min fina princessring. Carina och jag köpte varsin i en leksakaffär för 3-4år den är jag rädd om bär jag här ute under somrarna

.








Årets shoppinbag som Cattis glömde och jag genast konfiskerade, enligt henne rymmer den precis en dunk vin! Bra att använda till picknicken.







Några nya plagg, en tröja i marinstyle från Marin Alpin och en favorittunika i tunn bomull från Sandwich.
Båda inköpta i Sommarboden, Sandhamn. Sommarboden har bättre sortiment än någonsin, hela butiken är fylld med vill ha-kläder

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails