lördag 11 juli 2009

Ljuva ting...



Det var inte tänkt så från början men det blev så och det blev så bra, idén att inreda med mina vänner.
Mina numera två hus är fulla med ärvda och köpta saker och möbler från mina vänner.
Små saker och stora saker, soffor, bord, stolar, ljustakar, tavlor och dekorationer både inne och ute.
Mitt hus är i princip en utställning där varje vän har gjort sitt avtryck och det finurliga är att det passar så bra ihop med mig. Mycket bättre än de saker som man ärver hemmifrån, de sakerna fungerar oftast inte alls utan har bara affektionsvärde men mina vänners saker fungerar både i stil, funktion och form och har affektionsvärde.
Det senaste tillskottet finns avbildat ovan, ett fantastiskt frukostset med stjärnor, handdrejade muggar från inredningsfirman Twinshome som jag ärvde av Carina och passar som handen i handsken i mitt nya bastuhus.

TACK Carina de är sååååå fina!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails