lördag 9 maj 2009

Det är ok att vara bitter...

...brukar vi säga. Peter Jöback säger så på sina konserter. Det är han som myntat uttrycket i vårat gäng, sen visar han upp en ljusskylt med FUCK FACE! ...och publiken jublar.
Inte många vet vad det egentligen står för, jag vet men det tänker jag inte berätta, det är personligt.

Däremot ska jag berätta varför jag är bitter!
Eskilstunas Guif förlorade SM-finalen ikväll!!
I vaddå kan man ju undra! Jo i handboll säger jag lite trött!

Efter alla hårda ord som jag sagt om Eskilstuna står jag här ändå i kväll i tårar över hela Eskilstunas nederlag...så nära men så långt borta.
Efter en rafflande rysare och många vrål försvann till slut hoppet med det röda kortet, 29-26 till Alingsås.
Lucky them och grattis då, detta är det mest spektakulära som hänt idrott-Allingsås genom tiderna och det har det varit för good ol´ Eskilstuna också, mer tänker jag inte orda om detta utom att hålla med Peo Andersson. Nästa år -då jävlar...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/handboll/article5107972.ab

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails