torsdag 31 mars 2011

På första parkett!

På första parkett mellan stadens puls och den rogivande skärgården med skärgårdsfärjorna passerande utanför fönstret erbjuds ett lyxigt konceptboende i en respresentabel våning av världsklass! Mittemot Djurgården med en planlösning som medger sjökontakt från alla rum och dessutom balkong mot solnedgången.

Det här kan man läsa i mäklarens prospekt över denna lägenhet, lägg sedan till ett gym med två bastun, gästlägenhet, takterass, festlokal och garage för hela bostadsrättsföreningen och efter att ha besökt lägenheten måste jag säga att det inte var en överdrift, mäklaren har inte förskönat någonting, om man nu ska anmärka på mäklarens beskrivning så är det kanske att hon inte med ord kunnat beskriva det fantastiska i denna lägenhet och detta läge, det är en verklig dröm.
Jag blev så helt tagen av utsikten så jag nästan glömde bort att andas, tänk att bo som i skärgården men ändå mitt i stan. Åretruntbåtar till Nybrokajen och Djurgården, en lyxig hotellkrog och spa längs kajen och åt andra hållet ett snygg hängställe, restaurang J och hela Nacka Forum inom räckhåll.
Jag kan inte påminna mig att jag sett något häftigare i lägenhetsväg som varit till salu. Jag säger bara WOOWW!


 Den här lägenheten ger inte bara ett boende utan även fulltids healing.



Stockholm, Slussen och Skeppsbron som frukostutsikt.

Lägenheten är i längst bort i hörnet av sista röda huset till vänster i bilden. Elit Hotel SaltsjöQvarn i mitten.

"Vardagmat" för lägenhetsinnehavaren.

Utsikten är mitt emot Waldemarsudde, sämre kan man ha det.

Kappseglingar som Gotland Runt (ÅF-race) utanför fönstret och balkongen.

Foton (ej nr 4) från mäklaren: Fastighetsbyrån

Psst!
Den här lägenheten ligger på Danviksstrand, Östra Finnbodavägen och är 128kvm stor med två badrum inkl jauzzi för två. Utg.pris 7.500´kr

Sen kan man undra varför vi är ute och tittar på lägenheter och varför vi inte hugger just på denna?
En av anledningarna är att vi vill ge våra hundar bättre livskvalitet och än så länge slår inte detta läge gåavståndet till Djurgården men jag skulle absolut inte ha något emot att provbo i denna barre!

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails