onsdag 9 februari 2011

Februariväder..

Stora Trouvillstranden

Jag har sagt det förr och jag säger det igen att när de flesta tycker att februari är en månad man bara vill att den ska ta slut så tycker jag annorlunda, februari är en månad då man börjar hoppas igen.
Januari i all ära som årets första månad men januari kan till närmelsevis inte producera dagar som den jag vi fick uppleva den 6 februari, strålande för första gången på året också värmande sol, endast någon minus grad och lagom med snö.
Med broddarna på trotsade vi isarna och gav oss ut på skaren för att njuta! Se själva!
Kniphalsen med Korsö i bakgrunden

Utsikt mot Revengegrundet
Stora Trouvillestranden badar i sol
Stora Trouvillestranden rejält under isen! 
Jag kisar i solen så ögonen tåras!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails