måndag 24 november 2008

RE: det har aldrig fukat förut....men man kan ju alltid hoppas.‏



I dessa finanskristider hittar vi på allt möjligt för att dryga ut kassan för att komma på grön kvist! Så vad gör man? Skickar ett kedjebrev, köper en lott eller bara hoppas på att rikedomen ska falla över våra huvuden på ett mirakulöst sätt bara vi knäpper händerna och ber.


En vän skickade just idag en pengaängel till mig...vet dock inte riktigt vad hon menade med "fukat" men man får väl fantisera.


Tänkte lite sorgset på restskatten som ännu inte ramlat ner i brevlådan och skickade brådskande vidare till andra universummedborgare...trodde jag.


Fick raskt tillbaka detta från en annan vän, en nykter jordbo:


"För min del brukar det sluta med fu(c)kat när jag lägger in en spelkupong."

Hepp! säger jag!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails