söndag 23 november 2008

Åh Bo Kaspers...


Varför tycker just den här generationen så mycket om just detta band?

Är det för den lille mannen som sjunger så bra eller för att de är lika gamla som vi eller för att de är så sympatiska eller vad?

Jag tror det är texterna! Texter med känslor som hamrar rakt in i hjärtat!
Idag ska jag sitta där på Cirkus, ja den här generationen sitter numer på konserterna.
Det var länge sen vi stod nedanför scenen och skrek oss hesa till Prince och Bruce Springsteen.
Så idag ska jag sitta där med mina bästa vänner och sjunga med i låtar som jag hoppas få höra, Ett fullkomligt kaos, Undantag, Puss, Vi kommer aldrig att dö, Det smartaste jag gjort och Jag väljer dig.
Jag kommer att få tårar i ögonen och krama min killes hand och känna mig fullkomligt tillfreds.
En Bo Kasper-konsert har aldrig gjort mig missnöjd!
Ur Innan allting försvinner!
...Och jag som en gång sålde själen för att vara. Att vara med om just sådannahära stunder Jag ångrar ingenting. Men tiden kommer när man ska betala...

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails