fredag 3 december 2010

Lyxig frukost

En av mina tanlangfulla vänner har gjort denna specialdesignade
namngivna frukostkopp i vit lera med vit lasyr given till mig i gåva.
Jag känner mig uppfylld och glad att även om jag själv är totalt
talanglös får uppleva lyckan av att vara omgiven av så mycket
kreativitet som många av mina vänner besitter och som dessutom skapar
underbara alster som denna mugg.
Idag har jag avnjutit en lyxig frukost i skärgården med bland annat
bakverk som en annan talangfull vän bakat, bagare Andersson på
Janelings konditori.
Allt smakar så mycket bättre med en frukostkopp som är gjord med
mycket kärlek.
Tack Cattis, du är fantastisk!
P.s på bilden även en klassisk dröm med smak av kardemumma så här
inför julen. Drömlikt god!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails