torsdag 27 maj 2010

Chokladfeber...

Uno, dos, tres, cho-
Uno, dos, tres, -co-
Uno, dos, tres, -la-
Uno, dos, tres, -te
Bate, bate chocolate

Spansk ramsa

Jag har lyckan eller fördärvet Les Chocolates på krypavstånd från
mitt hem. Ja, det är så pass nära att jag kan dofta mig fram till
butiken ifall jag mister synen för vilda hästar skulle inte kunna
hålla mig borta från denna Guds gåva till butik och servering för
mänskligheten. När helst man behöver värma sig, trösta sig eller
helt enkelt bara skämma bort sig själv beger man sig sonika till
Storgatan 25 för en pralin eller två eller fler.
Idag blev det både Venchi, hallontryffel vitchokladtryffeltopping samt
espressotryffel och en stor kopp drickchoklad av den mörka chokladen.
Kriminellt gott!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails