onsdag 21 december 2011

Julpynt

Nu är det inte långt kvar, ändå har jag alldeles mycket kvar att
uträtta. Arbetsmässigt är jag i hamn men allt det andra...
Läser på Fejjan hur mina vänner gör jul och redan fixat all maten
inför helgen.
Även om jag gjorde en jätteansträngning i helgen och rullade 200
älgköttbullar à la jul så är min springlista som jag gjorde
alldeles nyss alldeles för lång, urk!
Men det finns ljus i tunneln, jag har bestämt att det jag inte hinner
med struntar jag helt enkelt i.
Däremot skall jag prioritera att hitta något bra till min lilla
älskling.
Jag brukar vara klar med det i väldigt god tid men i år har det varit
trögt med kreativiteten. Han har fått göra en väldigt specifik
lista, medelst peka exakt på vad han skulle kunna tänka sig.
Inte för att jag precis "idlat" omkring i butikerna i år, har bara
hunnit med en tur på 1,5 timme för 14 dar sen som slutade i
hämtmiddag och en parkeringsbot på 700kr.
Igår gjorde gjorde jag en avstickare efter lunchen till
Östermalmstorg innan jag tröttnade, hittade detta fina julgranspynt.
Jag har ingen gran så jag pyntade nyckeln till nattduksbordet i
stället:)

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails