fredag 16 december 2011

Den som väntar på något gott...

Häromdagen gjorde jag några oväntade fynd, eller rättare sagt
ganska många!
Hela hösten har jag dragit på inköp av nya hårvårdsprodukter, dels
för att de produkter som jag vill ha är så dyra och dels för att
jag behöver så många set eftersom jag regelbundet bor på minst tre
olika ställen.
Men så i måndags smällde jag till!
Min väninna som har en hårsalong i kvarteret intill mitt hem i
innerstan eller ja har salong i tre veckor till för den sista december
slår hon igen portarna för gott. Hon lägger salongen efter 10 i mina
kvarter och flyttar verksamheten till söder samt att hon öppnat en
hel ny verksamhet nämligen vintageinredning tillsammans med en annan
väninna i Saltis.
Hursomhelst nu är det utförsäljning av samtliga hårvårdsprodukter
hos henne och kolla vad som hamnade i min korg!
John Masterson Organiscs, helt underbar rosmarin shampoo och balsam,
de undergörande keratinprodukterna, shampoo, balsam och inpackning
från Rusk Deep Shine, världens bästa hårinpackning från Davines,
tillika en protein hårlotion med värmeskydd och ett ansiktsdusch med
rosvatten samt den helt uberfantastiska och till 98% ekologiska hair/
face/bodybutter från Davines som jag bara älskar. Burken är
jättestor så att man kan ta rikligt av den.
Vidare hade jag precis fått hem Orofluidooljan för hår och kropp med
den naturliga arganoljan som nu ligger på allas läppar och nått en
bred publik.
Jag fyndade den på Beauty.net där de hade ett helt kit med shampoo,
inpackning till fantastiskt pris, plus att jag fick den lilla
glitterpuffen som "cherry on the top".
Det här är årets julklapp till mig själv och vad jag ska ägna mig
åt är nu kanske inte så svårt att lista ut?
Jag ska låsa in i vårt spa och skäämmma bort mig själv hela julen!
Jihooooo!

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails