lördag 12 januari 2013

Glasigt värre!

Jag har varit och handlat på rea! Kanske har jag tröttnat på att shoppa kläder eller att allt i butikerna är samma lika eller så att mina garderober redan innehåller allt som bjudits ut i höst och vinter? För visst, reorna började redan innan första advent var avklarad.
Men handen på hjärtat, orsakerna till att jag ännu inte handlat ett enda reaplagg i januari. 
Däremot har jag handlat glas och här är mina senaste fynd :)
Från Oscar & Clotilde Stockholm en butik som jag fullständigt kärat ner mig kommer den här glasburken.
Jag klickade hem ett par på O&Cs nätbutiksmellandagsrea.
Det är synd och skam att jag inte hunnit besöka deras fysiska
butik på Birger Jarlsgatan 27, för det den atmosfären skulle
med sannolik tilltala mig mycket.
O&C hade en butik en bara 50 från min
port men jag tog mig aldrig dit heller.
I höstas flyttade de till större lokaler och nu känns det som jag
måste planera in ett besök i min kalender med påminnelse.
Annars fungerar nätshopping jättebra också, fast en liten
tvist.
Man blir alltid överraskad när man packar upp paketen, 
produkterna är alltid mycket finare och i bättre kvalitet än man
förväntat sig. Vidare är leveranserna super supersnabba.
Det funkade även under julmånaden.
Jag roade mig nämligen med O&Cs julkalender. Varje dag öppnade
man en lucka och fann en vara till 60-75% rabatt, man fick dessutom köpa
hur många man ville. Det blev en hel del riktiga fynd till mig
och julklappar till nära och kära. 
Tjusigt och jag var överlycklig, tihi!

Gissa om jag igen blev glad när jag packade upp min senaste O&C leverans!
De här glasburkarna betalade jag 79kr/st. Jag hade lätt kunnat
betala fyra gånger så mycket för så fina är de i lite vågigt tjockt glas.
Nu har jag svamp i den ena.
Den turkosa vasen kostade under 20-lappen på Åhléns!
Ha det gott i helgen!







Skickat från min iPhone

0 comments:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails